USA Flag

dinsdag 10 augustus 2010

Dag 8 Cocao Beach, reizen en relaxen

Vandaag zijn we na het ontbijt richting Cacao Beach gegaan, we zouden eigenlijk
naar Fort Lauderdale gaan, maar besloten om wat dichter bij Cape Canaveral te verblijven aangezien we daar naar toe wouden gaan.

Toen we wegrijden uit Tampa stopten we even bij een dollar tree (winkel waar alles een dollar is) en daarnaast stond een super grote brandweer auto van de Tampa Fire department, dus Demy even op de foto hiervoor.

Onderweg hebben we nog een spelletje gedaan...welke nummerborden we allemaal tegen zouden komen, van de verschillende staten, en schreven deze op.
Toen we aankwamen in Cocao Beach (na 2 uur en 14 minuten rijden) moesten we nog even op jacht gaan naar een hotel, deze was al snel gevonden.

Toen we Cocao beach binnen reden hadden we even gelunched bij de Maccy's en lag er een boekje met een korting coupon voor de La Quinta Inn seaside.

Deze Hotel keten was ons al een paar keer eerder goed bevallen, dus voor 79 $ per nacht vonden we dat niet slecht. Terwijl in de grotere steden deze 59 $ voor een nacht was, maar ja dan zit je ook niet aan zee.
En net als bv in zandvoort is dan alles duurder i.v.m. Tourisme.
We hebben nu wel een hele luxe ruime kamer aan de zeekant, kunnen alleen de zee niet zien omdat er een soort duintje voor zit en wij op de begane grond zitten.
Morgen zal ik even wat foto's maken van de hotel kamer en het zwembad.
Na het inchecken dachten we dat het wel lekker zou zijn om even het strand op te lopen en inderdaad dat zag er echt super uit...erg druk en we konden dan wel wat bedjes en een parasolletje huren (10$ per uur !!!!) dus ik ging terug om de handdoeken te halen en mijn boek
Kom ik terug en leg ik de spullen neer komt er echt "out of now where" een paar wolken aanzetten en het begon toch te stort regenen, binnen 2 minuten was het hele strand leek en ik geloof dat de helft daarvan net als wij (jeroen en demy waren in de zee) onder de pier is gaan schuilen.
Toen het wat begon op te klaren, maar toch nog zachtjes regende besloten we om maar terug te gaan naar het hotel (echt 50 seconden lopen) en demy sprong in het zwembad.
En op eens begon de zon weer volop te schijnen !! @#$%^^&&*()$%^
Ach ja, toen zijn we maar aan het zwembad gaan liggen....was ook geen straf.
Rond etenstijd zijn we naar de pier gegaan en zijn gaan eten bij Marlins, dit is een Sea food restaurant bijna op het einde van de pier, leuk uitzicht, ook met al die surfing dudes beneden in de zee.

Ja Demy zijn Buffalo chicken wings waren erg lekker....zijn gezicht vond dat ook :-)

Nog even een beetje lopen grappen met een leuke foto stand, waar het net lijkt alsof je aan het surfen bent....wel grappig als je het zo ziet !

Daarna zijn we nog even naar een Target gegaan....een super grote winkel, zoiets als de maxis maar dan 6 keer groter en hier zat ook een Starbucks in, mazzel voor Jeroen.
Toen op verzoek nog even op aandringen van Demy bij de TOYSRUS XXL binnen gewipt, hij wou nl. nog wat Mario poppetjes voor zijn collectie hebben.

Nu zit ik in de washok van het hotel een was te draaien...ik vind het nl. zo zonde om met zo veel vuile was in de rondte te rijden.

Morgen denk ik dat we naar naar Cape Canaveral gaan....we hoorde trouwens dat er donderdag ochtend een raket lancering is van een sataliet.....ben benieuwd, we moeten het hier voor ons hotel op het strand kunnen zien...is alleen iets van 07:00 s'ochtends.
Tot morgen.
xxxxx JCD in the USA

1. Leuk die foto's op de surfgolf, wat lekker is dat een hotel aan het strand, ben benieuwd naar de foto's.