USA Flag

USA Flag

zondag 8 augustus 2010

Dag 6 Wesley Chappel en Tampa's La Qiunta Inn

Vandaag zijn we van Clearwater Beach naar Wesley Chapel Tampa gereden, dit was ongeveer een tripje van een uur.
Hier hebben wij een Exotic Bird Sanctuary bezocht.
Hier worden Alle soorten Papegaaien opgevangen die om de een of andere reden niet meer bij hun baasjes kunnen wonen.
Dit was echt super gaaf, langs elke kooi waar je liep hoorde je gewoon praten, ze kunnen bijna allemaal wel wat zeggen en zwaaien ook naar je zooooo lief !














Deze riep toen ik voor hem stond "Hey how ya doing ??" echt schattig.
Eentje begon tegen Demy het hele Old macdonald liedje te zingen :-)






Er was een grote kakatoe die wou graag mijn aandacht, ze riep mij en toen mocht ik bij haar in de kooi, ze sprong op me af en wou mij niet meer los laten, ze drukte zich tegen mij aan en wou alleen maar gegaaid worden, de eigenaresse moest de kooi inkomen en haar van mij af trekken.... ze wou echt niet stoppen.....echt lief.
Bij de foto hieronder liepen we weg en probeerde ze van alles om me terug te laten komen....als het kon hadden we haar meegenomen...maar dat zou mijn schatje thuis niet zo leuk vinden, want die wil nl. ook alle aandacht :-)



















Ze hadden zo veel verschillende soorten papegaaien, maar vooral ook de grote Ara's in alle kleuren.














Toen we daar weg gingen hebben we een hotel richting Tampa's Bush Gardens gezocht, dit is een pretpark waar we morgen naartoe willen, dus vlak bij de ingang is wel prettig.

We hadden onszelf ingechecked bij La Quinta in en zijn vervolgens maar weer naar een Shopping mall in de buurt gegaan aangezien het nog best wel vroeg was.











Hier hebben we een beetje gelopen, demy heeft even in een game hall gespeeld en vervolgens zijn we naar de bioscoop gegaan...Step up 3D.
Wel grappig hoe ze in een het winkelcentrum kleine kinderen vermaken, deze konden in een plastic Bubble in een soort zwembad lekker in de rondte spelen :-)






Met een gruwelijke grote bak popcorn en Cheese Nachos en wat emmers frisdrank waren we zoet voor 1,5 uur



Daarna langs de Taco Bell voor een kleine snack, want we zaten nog vol van de film en terug naar het hotel waar we nu heerlijk languit op de bedden liggen, TV kijken en computeren.
Tot morgen !
xxx JCD in the USA

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo langs de kooien, enne wat aandoenlijk is dat zeg, dat je je los kon weken ;-)

    Veeel plezier in Busch Gardens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk die kakatoe, die vond jou echt heel lief. Echt heel bijzonder!
    Leuk verslag trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen