USA Flag

USA Flag

maandag 9 augustus 2010

Dag 7 Tampa, Bush Gardens

Vandaag zijn we naar Bush Gardens geweest, echt lekker want ons hotel zit letterlijk naast Bush Gardens...zoals je op de 2e foto kunt zien is 1 van de achtbanen te zien van uit ons hotel.














Dit is ons hotel...links achter de bedjes ligt onze kamer.













Achtbaan te zien van uit ons hotel!

Toen we Bush gardens in reden konden we al zien dat het een drukken dag zou worden.

Dus toen we het park inliepen en gelijk bij de eerste atractie (achtbaan Kwasi) merkte dat de wachtrij nog erg kort was gingen we hier maar in, ik dacht ach wat kan een houten achtbaan nou voor kwaad, karretjes zagen er qua kleur ook wat kinderachtig uit.
Vond het overigens wel raar dan je eerst een veiligheidsriem en daarna nog een duw ding tegen je lichaam kreeg.....nou ik heb geweten ook waarom !!!

Holy S..T dit ding ging snel, en een paar keer had ik het gevoel dat we zwevend de lucht door gingen...mijn hart zat in mijn voorhoofd en voor het gevoel mijn kont in mijn nek.

Ik scheet 7 kleuren in mijn jurk !!! en ging dus echt onwetend/onschuldig dit monster in.
Toen we weer aankwamen waar je uit moest stappen keek ik naast mij en zag ik een spierwitte Demy die eerst heel stil is en dan zegt: Leuk he mama !!!!

Ik heb even zitten vloeken en gezweerd dat ik mijn verdere leven NOOIT geen achtbaan in zal gaan, dat ik daar zo ingestonken ben zeg !!!

Bush Gardens is een combinatie van een pretpark met een dierentuin.
Ze hebben er echt een hele leuke show waarin ze katten/honden/vogels/lama's/stekelvarkens etc.... echt ongelooflijke dingen laten doen, was echt super om te zien.














Na afloop van de show nog even met een van de sterren op de foto.














Dan kun je ook nog in een grote kooi met allemaal kleine papegaaitjes en die mag je voeren met een speciaal soort nectar, dit vinden ze heerlijk en komen dan ook lekker bij je zitten.


























Je kunt gewoon de walabi's en de kangeroos aaien.





















Hieronder zie je Jeroen en Demy in de Congo water boomstam, deze kwam met een rotgang naar beneden en maakt de mensen die er in zaten zeik
nat....goh moest ik nou toch filmen en foto's maken :-)
Voor morgen...tja moeten we nog even bekijken....denk dat we toch maar richting de Ft. Lauderdale kant op gaan.
Tot morgen.
xxxx JCD in the USA

2 opmerkingen:

  1. Ja dat is een monster van een achtbaan, loopt ook niet zo soepel als bijvoorbeeld de Kraken... Je hebt echt de verkeerde achtbaan genomen !!

    Wat zaten jullie dichtbij Bush zeg, enne leuke foto's !!

    Tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij ook nooit meer een achtbaan hoor. Veel te eng, welke het ook is.
    Het leuke van Busch Gardens vonden wij die combinatie dierentuin en pretpark, een erg leuke afwisseling.
    Jullie nog veel plezier de komende dagen.

    BeantwoordenVerwijderen