USA Flag

donderdag 5 augustus 2010

Dag 3 (Disney's Epcot)

Om 06:45 werden wij wakker, dus wordt al iets later, had eigelijk ook best nog wel langer kunnen slapen, maar we hadden om 09:00 afgesproken met Mike bij de ingang van Disney's Epcot die ons bij het park naar binnen zou brengen.
Eerst nog even met Oma op de msn webcam gechat en toen lekker gedouched en daarna een lekker ontbijdje gegeten.

Weer toen wij vanmorgen de hotel kamer uitliepen stond er een eekhoorntje voor de deur op ons te wachten, we hebben hem wat studentenhaver gevoerd, vond ie erg lekker, zelfs ze vriendinnetje kwam even kijken :-)

Dus daarna op naar het park, het was gelukkig nog best rustig, konden dicht bij de ingang parkeren omdat het park ook pas om 09:00 open gaat.

Nadat Mike ons naar binnen heeft gebracht (een gepensioneerde man die 21 jaar bij Disney heeft gewerkt en nu hij met pensioen is nog steeds iedereen gratis mee naar binnen mag nemen) zijn wij bij de eerste 2 atracties lekker zonder wachttijd naar binnen gegaan.

Daarna werdt het steeds drukker en de zon steeds heter, tegen 14:45 deden onze voeten zo een pijn dat we besloten om terug te gaan naar het hotel. Deze is gelukkig op ongeveer 15 min afstand van bijna alle parken.
De mannen zijn gelijk het zwembad ingedoken en ik ben even op bed gaan liggen beetje tv kijken en internetten en zo.

Vanavond zijn we gaan eten bij de Panda express, een van onze favourieten.

Onderweg daar naar toe,moeten we de International drive oversteken, dit is een beroemde straat die vol zit met hotels, waar heel vaak mensen die alle pretparken bezoeken verblijven, best altijd wel gezellig hier. Hier zagen we dus ook een super hoge auto, echt grappig wij zaten nl. te bedenken hoe deze man zijn auto in en uit kwam, hij moet waarschijnlijk een keukentrap bij zich hebben, want dit was echt hoog. :-)

En daarna zijn we gaan mini golfen op de baan naast ons hotel, dit was in een Dinosaurus thema.

Ik zal zo ook even foto's van gisteren bij de blog van gisteren plaatsen.
Morgen pakken we de koffers op en gaan we richting de Gulf of mexico, de westcoast van Florida, we gaan richting Tampa en zullen waarschijnlijk overnachten in St. Pete's, is ongeveer 1,5-2 uur rijden, waar van plan zijn om een speedboat te huren en dan op dolfijnenjacht te gaan.
Tot morgen !!
xxx JCD in the USA

1. Lekker relaxed dagje Epcot met platvoeten. Maar gelukkig konden jullie een middagje lekker lummelen bij het hotel. Veel plezier op de boot morgen!

2. Heerlijke dag in Epcot, enne heeel veel succes morgen met het varen!! Dat jullie maar veel dolfijnen mogen zien!

3. Wat kan vakantie vieren toch vermoeiend zijn he...
    en vandaag dan een heerlijk dagje varen, hopelijk smeren jullie goed, want het wordt weer een warme dag.
    Veel succes met het spotten van dolfijnen.